به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، مجتبی شکری شهردار منطقه۱۳ ، بامداد امروز سه شنبه  (۲دی ماه) با شرکت در پویش سه شنبه های بدون خودرو، به همراه معاونان و مدیران شهری با استفاده از دوچرخه از محدوده ناحیه یک بازدید و نحوه خدمت رسانی به شهروندان را بررسی کرد. 

در این بازدید محدوده ایستگاه مترو ابن سینا، خیابان صفا، اقبال، منتظری و... را تا ساختمان اداری ناحیه یک رکاب زد و ضمن حمایت از توسعه حمل و نقل پاک، مسائل شهری و نحوه خدمت رسانی به شهروندان را به صورت معبر به معبر مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. 

شکری همچنین در فواصل این بازدید با حضور در جمع شهروندان از نزدیک در جریان مسائل و دغدغه های آنها قرار گرفت و در نشست با شهردار ناحیه و کارشناسان این حوزه دستورات لازم برای رفع آن را صادر کرد.

شهردار منطقه 13  در این بازدید ،ضمن حمایت از پویش سه شنبه بدون خودرو ، این  پویش را  یک نماد و الگو  برای آغاز یک حرکت و تغییر نگاه در شهر تهران برای استفاده از دوچرخه دانست و خاطر نشان کرد:   توسعه حمل و نقل عمومی و به ویژه حمل و نقل پاک مهمترین راهکار کاهش آلودگی هوا و ترافیک در تهران محسوب می شود.

وی با اشاره منشور و رویکرد عملکردی- مدیریتی خود خاطر نشان کرد : تغییر از مدیریت شهر خودرو محور به مدیریت انسان محور به عنوان یکی از رویکرد های شهرداری منطقه 13 در دستور کار قرار دارد و در این زمینه فعالیت های لازم انجام خواهد شد.