به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ ، مجتبی شکری در این جلسه با بیان اینکه مدیران محلات دارای جایگاه استراتژیک در شناسایی و رسیدگی به مشکلات شهروندان محله خود هستند، تصریح کرد: مدیران محلات نقش مهمی در هویت بخشی به محله خود دارند که در این راستا بازبینی اندیشه ها در شناسایی و احصاء مشکلات امری ضروری است.

وی در عین حال بر شناسایی ابعاد وجودی محلات، تلاش برای رفع کاستی ها، دمیدن روح نشاط و طراوت، تقویت سرمایه های اجتماعی، تولید ثروت برای خانواده های کم بضاعت در محله، حضور در مساجد و برقراری پیوند با شهروندان، مطالبه گری و چشم ناظر محله بودن و کنترل و اولویت بندی هزینه ها به عنوان مهمترین وظایف مدیران محلات تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: داشتن برنامه، پرهیز از پشت میز نشینی، تأثیر گذار بودن در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای محلی و تبادل تجربیات و توانمندی ها در دستور کار مدیران محلات قرار گیرد.

همچنین ، شهردار منطقه ۱۳ با همراهی معاونان و مدیران شهری در قالب پویش سه شنبه های بدون خودرو صبح امروز (۲۳ دی ماه) با استفاده از دوچرخه از سطح ناحیه چهار بازدید و نحوه خدمت رسانی به شهروندان را بررسی کرد. 

وی  در این بازدید که از معابر خیابان های سعدی، بلال حبشی، فلکه اطلاعات، بوستان های سطح ناحیه و ... انجام شد،  به صورت معبر به معبر مسائل شهری و نحوه خدمت رسانی به شهروندان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.