به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4  تهران، "محمد خادمی" با اعلام این خبر و با اشاره به برگزاری مراسم کوچه های فاطمی گفت : این مراسم با  مرثیه خوانی در برخی کوچه های منطقه 4  با عنوان "جان نبی" همراه خواهد بود و با توجه به شرایط کرونایی حال حاضر در  ایستگاه های صلواتی اقلام بهداشتی از قبیل ماسک و مواد ضد عفونی کننده و بسته های پذیرایی به صورت رایگان توزیع خواهد شد. 

خادمی از برگزاری مراسم "شمیم یاس و فرزندان گمنام مادر" خبر داد و گفت : مراسم شمیم یاس در قالب فضاسازی منازل شهدا، قرائت فرازهایی از زیارت فاطمه زهرا (س) و برگزاری مراسم چارپایه خوانی و همچنین مراسم "فرزندان گمنام مادر"و تکریم از مادران و همسران شهدا ، ایثارگران و مفقودین از دیگر برنامه های این ایام است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 در ادامه به برپایی سوگواره عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) در فضای مجازی اشاره کرد  و افزود: سخنرانی، مداحی، روضه آنلاین، شعر خوانی آیینی، مرثیه خوانی، منقبت خوانی از جمله برنامه های مجازی منطقه 4 است.

او در پایان از توزیع 610 سبد کالای حمایتی به بانوان سرپرست خانوار و خانوارهای کم برخوردار سطح منطقه در این ایام خبر داد و گفت : این بسته ها شامل مواد پروتئینی، برنج ، حبوبات و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز است.

 خادمی تصریح کرد: اجرای سخنرانی توسط امام جمعه موقت تهران در میدان شاهد، میدان شهید بهشتی و 30 متری اول ، مقابل مسجد الزهرا (س) از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سالروز شهادت بانوی دو عالم خواهد بود.