به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "حمیدرضا فرخی" در این باره گفت: به مناسبت هفته هوای پاک که از ۲۷ دی ماه لغایت ۳ بهمن ماه است، برگزاری کارگاه های آموزشی مجازی درخصوص آلودگی هوا و مضرات آن بر روی سلامتی انسان توسط اساتید دانشگاهی با محوریت اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه ۴ از جمله برنامه های این هفته پاک خواهد بود.

او  ادامه داد: بالا بردن اطلاع شهروندان با ارائه پیامها،  محتوای متنی ، صوتی،تصویری، فیلم وکلیپ با موضوعات هوای پاک در کانال ها و صفحات مجازی مدارس، سرای محلات ،دبیران کانون و...... از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 در ادامه از برگزاری مسابقات مختلف نقاشی، طراحی پوستر ، انشاء نویسی در فضای مجازی خبر داد و گفت: همزمان با آغاز هفته هوای پاک، مراسم دوچرخه سواری و رکاب زنی با حضور علاقه مندان محیط زیست برگزار و از رکابزنان قدردانی شد.

فرخی در پایان از برگزاری وبینار آموزشی، پنل های پرسش و پاسخ و میزگرد  آنلاین با حضور مسئول NGOکندو، کاشت نهال با حضور کارشناسان و علاقه مندان به محیط زیست و پخش کلیپ، تیزر، موشن گرافی و فیلم کوتاه در نمایشگر های موجود در ساختمان منطقه خبر داد.