به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 "محمد خادمی" با تبریک فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی به اجرای ویژه برنامه های مختلف مطابق با آخرین مصوبات ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در شهر تهران اشاره کرد و افزود : برنامه های اجرایی منطقه با استفاده از ظرفیت ها تشکل های مردم نهاد، دانش آموزی، دانشجویی، کانون فعال محلات، شورایاری ها و سرای محلات،  برنامه ریزی و اجرا می شود.

او با تشریح برنامه ای فجر چهل و دوم گفت:  برپایی ایستگاه های فرهنگی با عنوان در آینده روشن ،فضا سازی ، آذین بندی و چراغانی یک کوچه در هر محله با نام کوچه انقلاب از جمله اقدامات این ایام است.

خادمی از اجرای طرح هر خانه یک پرچم خبر داد و گفت: به منظور ایجاد حال وهوای انقلابی در محلات با همکاری شهروندان طرح نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران در نمای بیرونی ساختمانهای مسکونی اجرا و به بهترین عکس جایزه اهدا می شود.

او در ادامه به مشارکت اداره سلامت  و مسجد جامع غدیرخم به منظور برپایی مراسم جشن انقلاب اشاره کرد و گفت : به منظور برگزاری مراسم  انقلاب در این مسجد ، ضمن توزیع ماسک ، تب سنجی شهروندان ونسبت به ضدعفونی  مسجد پیش از شروع مراسم اقدام می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 برنامه های مجازی این ایام را تجلیل و تقدیر از چهره های شاخص معاصر و مؤثر در انقلاب اسلامی ایران، ساکن در منطقه ، برپایی مسابقات شعر ، خوشنویسی ، پوستر و پادکست ، برگزاری مسابقه روزنامه دیواری و نقاشی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و ارسال تصاویر آثار در  شبکه های اجتماعی محلات عنوان کرد .