به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 "محمد خادمی" با تبریک فرارسیدن ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اعلام کرد : برنامه ها ی بزرگداشت مقام روز زن در قالب نشست های دوستانه و صمیمی ، کارگاه های تخصصی ، مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی ، نمایشگاه دستاوردهای بانوان ، معرفی چهره های برتر و نمایش فیلم و کتابخوانی در نواحی و محلات 20 گانه منطقه با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است . 

او به توزیع بسته های توانمند سازی در میان بانوان شاغل در منطقه 4 اشاره کرد و گفت : در این برنامه 350 بسته توانمند سازی در میان بانوان شاغل در منطقه 4 توزیع می شود. 

خادمی در بخش دیگری به برگزاری جشن های کوچه های دوستی های انقلاب در 4 کوچه منتخب سطح منطقه اشاره کرد و گفت : مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) روز پانزدهم بهمن ماه ، در 4 کوچه منتخب با اجرای موسیقی ، مولودی خوانی و تقدیر از مادران نمونه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 4   در پایان از برگزاری جشنواره فیلم و عکس مادر با جمع آوری آثاری از لحظات خاطره انگیز و ماندگار جایگاه مادران و فعالیتهای اجتماعی آنها خبر داد و به اجرای وبینار تخصصی بانوان با موضوعات نقش مادر در کاهش استرس در خانواده ، سلامت معنوی در بانوان  ، وبینار رفتار با کودک ، ارتباط موثر مادر و کودک و فرزند پروری اشاره کرد .