به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه پر فضیلت رجب گفت: ویژه برنامه های متنوعی همزمان با این اعیاد خجسته در محلات آغاز شده است.

او با اشاره به  متفاوت بوده برنامه ها نسبت به سالهای گذشته به دلیل مقابله با شیوع کرونا و حفظ سلامت شهروندان افزود: چراغانی و آذین بندی بالکن و پنجره‌های مشرف به خیابان با عنوان«کمپین نور، شهر، امید»، اجرای برنامه دف زنی و حرکت کاروان خودرویی مجهز به سیستم صوت و نورافشانی به منظور اجرای زیارت «امین الله» در معابر پر تردد منطقه و پخش در فضای مجازی و تکریم پدران شهدا به صورت تلفنی و یا مجازی همراه با کاشت نهال یادبود بزرگداشت شهدا معزز در محلات با عنوان «پدران آسمانی» از جمله این برنامه ها است.

محمدی گفت: برگزاری مسابقات پادکست با عنوان « حکمت های علوی»،  برگزاری مسابقه شعر، داستان نویسی، خطاطی و نقاشی با موضوع نهج البلاغه در سرای محلات ، مساجد شاخص و فضای مجازی، برگزاری مراسم اعتکاف در خانه ها با شعار «خدا؛ همیشه، همه جا»، تقدیر از ارسال کنندگان عکس و فیلم قرائت زیارت امین الله، برگزاری مسابقه خوشنویسی، داستان نویسی ، نقاشی،  فیلم کوتاه یک دقیقه ای، پوستر، نامه‌ای به پدرم و مقاله نویسی با موضوع «تکریم مقام پدر» و فراخوان جمع آوری تولیدات خیرانه و هنری شهروندان و اهدا به پدران سالمند ساکن در سرای سالمندان  با عنوان «تهران شهری برای همه پدران» در این اعیاد به اجرا در می آید.

شهردار منطقه در ادامه گفت: برگزاری مسابقه نقاشی خط با موضوع اسماء مبارک حضرت علی (ع) و تقدیر از آثار برگزیده در شب ولادت با عنوان « سلام علوی»، آذین بندی ساختمانها، مساجد، سرای محلات و معابر اصلی منطقه با عنوان« میلاد نور»، پخش زیارت امین ا... در فضاهای فرهنگی و بوستانها و تولید و انتشار محصولات خلاقانه در قالب پوستر، انیمیشن، موشن گرافی با موضوع ترویج سیره علوی بین شهروندان، و در فضای مجازی با عنوان « با تو خوشبختم» از دیگر  برنامه های این ایام  مبارک است.

او اضافه کرد: به مناسبت این اعیاد و همزمان با فرارسیدن روز پدر و با هدف ارج نهادن به مقام شامخ پدران معظم شهدا، دیدارهای مجازی با این عزیزان انجام می پذیرد .