به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه14، مراسم آیین کاشت نهال با نام و یاد 2700 شهید دارالمومنین ، با حضور شهردار منطقه ، مسئولان لشگری و جمعی از معاونین و مدیران شهری  و تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگرمنطقه و با رعایت کامل   ضوابط بهداشتی (استفاده از دستگاه تب سنج ،ماسک و مایع ضد غفونی کننده و ... ) در شهرک شهید شجاعی برگزار شد. 

در این مراسم به نشان قدردانی از ایثار این سروقامتان و در کنار خانواده های صبور و فداکارشان، بر روی هر نهالی که کاشته شد، یک پلاک یادبود با نمام یکی از شهدای گرانقدر نصب گردید.  

  کامبیز مصطفی پور   شهردار منطقه 14 در این مراسم با بیان اینکه شهدا امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، هفته درختکاری را فرصتی برای گرامیداشت نام و یاد شهدا و قدردانی از خانواده های آنها همچنین فرصتی برای مشارکت شهروندان با مدیریت شهری برشمرد.

 گفتنی است  در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و در آستانه بهار طبیعت  بیش از 3700 اصله نهال در سطح منطقه کاشته شده است.  شهردار منطقه در توضیح بیشتر گفت: علاوه بر کاشت نهال در بوستان ها و محله ها بیش از12هزار اصله نهال رایگان نیز در منطقه14 توزیع شده است. همچنین کاشت بیش از670نهال در حیاط منازل ساکنان منطقه و برپایی غرفه های توزیع و آموزش گل و گیاه  با هدف حفظ و نگهداری از فضاهای سبز و آشتی بیشتر شهروندان دارالمومنین با طبیعت انجام گرفت.