به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحید رضا انارکی محمدی در این نشست که به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد به شدت گرفتن شیوع کرونا و افزایش تعداد بیماران اشاره کرد و گفت: در این شرایط مهمترین موضوع توجه به پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی خود، همکاران و خانواده است و لازم است که مدیران هر قسمت در این زمینه به موضوعات همکاران توجه بیشتری داشته باشند‌‌ .

 او اضافه کرد: واکسینه شدن نیروهای پاکبان نیز به صورت ویژه از حوزه خدمات شهری پیگیری شود تا پاکبانان در اسرع وقت واکسینه شوند. 

شهردار منطقه در ادامه افزود: در آستانه حلول ماه مبارک رمضان هستیم و ضروری است که معاونین اجرایی، اجتماعی، خدمات شهری و شهرداران نواحی در این ارتباط با اتخاذ تدابیر ویژه‌ و رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده نسبت به اجرای برنامه های مذهبی اقدام کنند. 

 محمدی سپس بر مراقبت حوزه های عمران و خدمات شهری در زمان بارشهای فصلی بهار، بسته شدن به موقع پیامهای ۱۸۸۸، تسریع در انعقاد قراردادهای جدید جهت استفاده از پتانسیل ۱۳۷ در لکه گیری و ...،  تکریم ارباب رجوع و پیگیری و پاسخگویی مناسب حوزه های مربوطه به موضوعات منعکس شده توسط مردم، شناسایی املاک در طرح و برآورد اعتبار آن  و ... تاکید کرد. 

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به کارهای خوب اجرایی جهت کمک به افراد کم برخوردار گفت: همکاران حوزه اجتماعی و بسیج وقت بیشتری در این زمینه گذاشته و موضوع را به صورت منظم تری پی گیری کنند.