به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه14، این مراسم با حضور محمد حسن افضلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، کامبیز مصطفی پور شهردار منطقه14 ، سمیه  بروجردی مشاور شهردارمنطقه و جمعی از معاونین و مدیران شهری برگزار شد.

شهردار منطقه14ضمن گرامیداشت سالروز شهادت این سردار و تبریک سالروز فتح خرمشهر، شهید بروجردی را نجات بخش و یاداور یک اندیشه بزرگ نامید. نامی که هنوز برای مردمان کردستان آرامش می‌آورد. 

مصطفی پور در ادامه با بیان اینکه اقدامات تأثیرگذار و شجاعانه شهید «محمد بروجردی» در جریان نهضت انقلاب اسلامی، از این جوان انقلابی، شخصیتی مبارز و مقاوم ساخت و در کوتاه ترین زمان بیشترین تاثیر را گذاشت، اظهار داشت:محمد بروجردی در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و بازگشت امام خمینی (ره) به میهن، به ‌عنوان مسئول حفاظت از بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی منصوب شد و مدتی بعد یکی از ۱۲ نفری شد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بنیان‌گذاری کردند.

پس از توطئه‌های ضد انقلاب در غرب کشور، در آزادسازی مناطق زیادی از چنگال جدایی‌طلبان نقش مهمی ایفا کرد و با منش انسان‌دوستانه و روح بزرگ خود، در دل مردم کردستان جای باز کرده و به‌عنوان «مسیح کردستان» لقب گرفت.

افضلی رئیس امور ایثارگران نیز در این مراسم با  بیان اینکه دلاورمردانی که همواره برای امنیت میهمن اسلامی جانفشانی می کنند ، درس آموخته مکتب بروجردی ها هستند، ضمن تبریک به دختر شهید بروجردی ، از شهردار منطقه14 برای برگزاری مراسم بزرگداشت نام ویاد شهدا قدردانی کرد.