به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه  با اعلام این خبر گفت: این برنامه ها با هدف ارتقای آگاهی های عمومی شهروندان در خصوص شناخت مضرات استعمال دخانیات، کاهش استعمال دخانیات در اماکن عمومی، مطالبه گری و جلب مشارکت شهروندان در حوزه مبارزه با استعمال دخانیات در بوستان ها و اماکن عمومی و تحقق شعار تهران شهری بدون دخانیات تا 10 خرداد به اجرا درمی آید.

به گفته او، کارگاه های آموزشی برای 19 محله با موضوعات قلیان تهدیدی جدی برای خانواده ها و من تونستم؛ تو هم می تونی با هدف تجربه زیسته افرادی که ترک سیگار کرده اند، در فضای مجازی برگزار می شود.

مختاری اضافه کرد: طراحی و اکران طرح های گرافیکی و اطلاع رسانی، جمع آوری تجارب شهروندان در ترک سیگار و قلیان و اهدای جوایز به 3 نفر به قید قرعه، اجرای پرفورمنس آموزشی( نمایش میدانی با موضوع ترک سیگار) در بوستان نواحی 1، 2، 3 و 6 و تقدیر از دبیران کانون پیشگیری از استعمال دخانیات(پاد) منطقه از دیگر برنامه های این هفته است.

 معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: شهروندان می توانند در مسابقه های نقاشی با دو گروه سنی 6 تا 21 سال و 21 تا 26 سال، نوشتن داستان کوتاه حداکثر در هزار کلمه و اجرای گویندگی در این مدت شرکت و برای دریافت متن مورد نظر و ارسال اثر خود از طریق شماره واتساپ 0921115278 اقدام کنند. مهلت ارسال آثار تا 25 خرداد می باشد و در پایان به سه نفر برتر در هر رشته جوایزی اهدا می شود.

برپایه این گزارش؛ شهروندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه اینستاگرام به آدرس @nafasepaak و یا به آدرس سایت iata.org.ir مراجعه کنند.