به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: رویداد دیوارنگاری کودکان به همت و تلاش اداره آموزش های شهروندی و شهرداری ناحیه ۹ این منطقه و کودکان و شهروندان محله ازگل با هدف اجرای طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی  برگزار شد.

وی اظهار داشت: به منظور برگزاری این رویداد با اعلام فراخوان برای کودکان رده سنی ۴ تا ۱۰ سال ساکن محله ازگل به عنوان محله پایلوت اجرای طرح ارتفای فرهنگ آپارتمان نشینی، جهت ارسال آثار نقاشی با موضوع  قوانین و حریم خصوصی و مدیریت و کاهش پسماند، ۳۸ اثر جمع آوری شد و منتخبی از آثار ارسالی بر روی دیواری در محله ازگل توسط خود این کودکان دیوارنگاری شود.

سجادی در ادامه افزود: در حاشیه برگزاری این رویداد با اجرای نمایش عروسکی، برگزاری مسابقه و برپایی ایستگاه های  از قبیل ایستگاه آموزش حریم خصوصی، بازیافت، بهداشت آپارتمان در کرونا و ... ضمن ایجاد فضای شاد و مفرح، خدماتی نیز به کودکان و شهروندان حاضر در برنامه ارائه شد.

وی تصریح کرد: در این مراسم کودکان و شهروندان با اهدای کتاب های خوانده شده و بلا استفاده خود کتاب جدید هدیه گرفتند و لوازم بازیافتی خود را به غرفه های مخصوص تحویل دهند.

فرخ غفارزاده رییس اداره آموزش های شهروندی نیزضمن تشکر از استقبال و مشارکت حداکثری شهروندان محله ازگل در اجرای این طرح و رویدادهای پیش بینی شده  ابراز امیدواری نمود که با تلاش روزافزون مدیریت شهری و حمایت شهروندان بتوان خدمات شایسته و درخوری به شهروندان ارائه کرد.

گفتنی است در این مراسم با اعطای نشان همیاری شهرداری و اهدا جوایز از کودکان مشارکت کننده در اجرای این رویداد تقدیر بعمل آمد.