به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی در این باره گفت:  طی هماهنگی با مدیران 12 سرای محله، نذورات قربانی شهروندان به هر شکلی که آنها ارائه می کنند چه دام زنده یا گوشت و مبلغ برای قربانی، دریافت و بین نیازمندان تقسیم خواهد شد. 

او افزود: اگر شهروندی می خواهد که نذرش همان روز به شکل غذا و یا گوشت توزیع شود این کار انجام می شود و در صورت درخواست؛ نذورات او به شکل کاملا بهداشتی نگهداری و  در عید غدیر به صورت غذای آماده میان اقشار محروم و کم‌برخوردار جامعه توزیع خواهد شد.

کمالی نسب توزیع کمک‌ها و نذورات اهدایی مردم را با اولویت خانواده‌های دارای یتیم و زنان سرپرست خانوار و سالمندان و بیماران نیازمند برشمرد و توضیح داد: یکی از اعمال خاص عید غدیر، اطعام است و مردم می توانند با یک تیر دو نشان بزنند؛ هم از فضیلت قربانی در عید قربان بهره ببرند و هم اطعام عید غدیر را داشته باشند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 ابراز کرد: تلاش بر این است که این غذاها و گوشت قربانی در محلات محروم توزیع شود و البته در این مسیر از بانک اطلاعاتی خیریه ها برای رساندن غذا و گوشت قربانی به نیازمندان بهره خواهیم گرفت.