به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، مهندس شکری در حاشیه این مراسم گفت: مدیریت شهری منطقه۱۳ با تدارک برنامه‌های مذهبی و تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با اجرای برنامه‌های مختلف ضمن میزبانی از شهروندان، ارادت خود را به این خاندان ابراز می‌دارد. 

 او افزود: تولید و توزیع اقلام فرهنگی، برگزاری هیئت ائتلاف عاشوراییان در فلکه اطلاعات به مدت ۱۰ شب ، هماهنگی و مشارکت با مساجد در خصوص برپایی کارگاههای معرفتی بارعایت دستورالعملهای بهداشتی ، تولید محتوا (کلیپ،موشن گرافی،پوستر،دعا،مداحی و غیره )، فراخوان مسابقات قصه گویی ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت امام حسین (ع) و واقعه کربلا ، فرخوان مسابقه عکاسی هر خانه یک حسینیه، فراخوان پویش مردمی "هر خانه ، یک پرچم " ، توزیع ارزاق و کمک های مردمی در بین خانواده ههای کم برخوردار  و... از جمله عناوین برنامه ها به مناسبت ماه محرم و صفر است که در نواحی و محلات منطقه در دستور کار قرار دارد.

 بیت الرقیه(س)؛ پایگاه فرهنگی پرخیر و برکت برای منطقه است

مهندس شکری شهردار منطقه۱۳ همچنین ضمن همراهی با عزاداران حسینی در هیات و حسینیه بیت الرقیه(س)، کتیبه منقش به نام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را به مسئولین هیات اهدا کرد.

 او حسینیه بیت الرقیه(س) را پایگاه فرهنگی پرخیر و برکت برای منطقه خواند و افزود: این مراکز فرهنگی هستند که با وجود امکانات و توانایی های بالقوه می توانند یکی از بهترین شاخصه ها برای رشد و توسعه فرهنگی اقشار جامعه و ترویج گر فرهنگ اهل بیت(ع) باشند و حضور مردم در این مراکز فرهنگی می تواند زمینه ساز ارتقاء سطح فرهنگی و فکری افراد جامعه بالاخص جوانان باشد.