به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، دکتر جاوید در مراسم رزمایش طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر که با محوریت پویش همدلانه و گشت های سلامت محور و همیاران سلامت در حال اجرا بود، شرکت کرد. 

برپایه این گزارش، سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران در این مراسم با اشاره به اینکه منطقه ۴ و ۱۵ از مناطق پرجمعیت هستند و اقدامات بسیجی ویژه ای در این مناطق انجام شده است، افزود: فعالیت بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی نظیر واکسیناسیون، توزیع کمک به نیازمندان و ...  اثر گذار بوده است. 

وی به همدلی و هم افزایی بین بسیج و نظام سلامت اشاره کرد و افزود: این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و بسیج مستضعفان است که هرجا نیاز بود، بسیج پای کار آمد.

بر پایه این گزارش، دکتر جاوید سرپرست شهرداری تهران در این مراسم ضمن تشکر از همه دست اندرکاران گفت: بسیجیان شرایط را درک و با هر بضاعتی به مجاهدان و مدافعان سلامت کمک می کنند که خیلی ارزشمند است.

دکتر جاوید ضمن تشکر از مجموعه نواحی بسیج، پایگاه ها، سپاه تهران و ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر اظهار کرد: رهرو راه شهید سلیمانی هستید و امیدوارم عنایت ایشان شامل حال همه شما شود. 

این گزارش حاکیست، در پایان دکتر زالی خاطر نشان کرد: امروز شاهد خیزش نوین طرح شهید سلیمانی هستیم که با دقت و صلابت بسیج عجین وبا فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شکل نوینی را در اجرای این طرح شاهد هستیم. ما در فاز اول شهید سلیمانی دستاوردهای بزرگی داشتیم و تردید ندارم با همت، تلاش و انگیزه های مضاعف در بازآفرینی طرح شهید سلیمانی نیز موفق خواهیم بود.

وی در پایان از تمامی دست اندرکاران تشکر کرد.