به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: اولین شرط داشتن جامعه‌ای سالم و پویا حفظ سلامت و پایداری خانواده است که این موضوع نیز در گرو نقش‌آفرینی سازنده زنان در خانواده است، اگر چنین نباشد بخش زیادی از هویت اجتماعی انسانی نابود می‌شود و در پی آن تلاش‌های فردی و اجتماعی بی‌ثمر و نافرجام خواهد ماند.

 به گفته او؛ در این راستا معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه علی رغم همه گیری کرونا خدمات شهروندی حوزه بانوان خود را در فضای مجازی و با رعایت پروتکل های بهداشتی ویژه بانوان به اجرا درآورد.

 محمدی در ادامه به تشریح برخی از این خدمات پرداخت و گفت: برگزاری دوره های آموزشی مهارت آموزی، توانمندسازی، ارائه خدمات مشاوره نظیر مهارت های زندگی، روانشناختی، فرزند پروری و پزشکی ، برگزاری ویژه برنامه های متنوع فرهنگی مناسبتی و دوره ایی برای دختران و بانوان به منظور غنی سازی اوقات فراقت آنان، برنامه های مهارت آموزی و توانمندسازی ویژه بانوان سرپرستان خانوار و ارائه خدمات حمایتی و پزشکی به خانواده های کم برخوردار ازجمله این اقدامات است.

 شهردار منطقه به تولید اقلام پزشکی در مراکز کوثر منطقه15 به همت زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و افزود: مراکزکوثر منطقه همزمان با شیوع کرونا به منظور یاری رساندن به مدافعان سلامت به تولید اقلام پزشکی اقدام کردند.