به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ «حمید محسنی» در این بازدید به اتفاق مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران، «کامبیز مصطفی پور» شهردار منطقه و همراهی معاونین و شهرداران نواحی روند اجرای پروژه های اولویت دار، توسعه  محله ای و میزان پیشرفت این اقدامات را  بررسی و مورد  ارزیابی قرار دادند. 

دراین خصوص از وضعیت خیابان الله اکبر، پل نیمه کاره خاوران، پل مکانیزه شهید محلاتی، خانه موزه استاد معین، بوستان سلیمانیه  و آرامستان ها و میدانگاه دولاب بازدید به عمل آمد.

جلسه جمع بندی و ارزیابی عملکرد منطقه در ادامه این بازدید، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی  برگزار شد  و گزارش عملکرد معاونت ها و نواحی مورد بررسی هیات نظارت قرار گرفت. 

بر این اساس معاونان و شهرداران نواحی به تفکیک در خصوص اقدامات و چالش های حوزه مربوطه برای ارائه خدمت بیشتر به شهروندان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران نیز با تاکید بر حفظ آهنگ خدمت به شهروندان، عملکرد مدیریت شهری منطقه ۱۴ را به ویژه در خصوص رسیدگی به محله ها، پاسخ و پیگیری پیام های مردمی و جلب رضایت  شهروندان مطلوب و ثمربخش خواند.  

محسنی همچنین اقدامات منطقه ۱۴ در میدانگاه دولاب و آرامستان های تاریخی این نقطه از شهر را  فعالیت ارزشمند در حوزه ادیان و ملی برشمرد و مورد قدردانی قرار داد. 

وی در ادامه جلسه بر مواردی همچون اهمیت ارائه راهکارهای کاربردی در اجرای طرح های جامع پسماند، نظافت محله ها و همچنین  بهره گیری از پیوست های اجتماعی به عنوان عاملی موثر در روند توسعه و تعالی شهر و رفع موانع شهری تاکید کرد.

 معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پایان این نشست عملکرد حوزه های مختلف منطقه ۱۴ را با توجه به آمارهای ارائه شده مطلوب ارزیابی  و ابراز امیدواری کرد با همیاری و همدلی مدیریت شهری منطقه ۱۴ این روند ادامه یابد.