به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون  روسازی معابر و خیابان های منطقه یک با بیش از ۱۹ هزار و ۴۰۰ تن آسفالت بهسازی شده است که بزرگراه های شهید آیت الله مدرس و شهید چمران همچنین خیابان های لاله، افریقا، معابر شهرک شهید محلاتی و خیابان احداثی ۳۵ متری افتخاری از جمله نقاط عبوری اصلی برای این منظور بوده است.

 وی همچنین پخش آسفالت مکانیزه و لکه گیری معابر را از دیگر اقدامات دانست و گفت: بیش از ۱۰ هزار تن تراش و روکش آسفالت مکانیزه و بیش از ۹ هزار تن آسفالت برای لکه گیری معابر و خیابان ها از جمله  خیابان های شهید دربند، غلام جعفری و ... انجام شده است.

معاون شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: بیش از ۵۰۰ تن آسفالت نیز برای بهسازی مسیرهای اتوبوس تندرو منطقه از جمله در محور های بزرگراه شهید چمران و نمایشگاه بین المللی استفاده شده است. 

افشاری با اشاره به فعالیت های اجرایی معاونت فنی و عمرانی تا پایان سال برای پخش بیش از  ۴۵ هزار تن آسفالت افزود: به منظور ساماندهی و ایمن سازی خیابان ها و معابر، جهت تردد شهروندان و وسایل حمل و نقل عمومی، فعالیتهای شبانه روزی این حوزه در نواحی ده گانه  این منطقه به صورت مستمر در حال انجام است.