به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "محمد مهدی مقدم" با اعلام این خبر و با بیان اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز علاوه بر وارد آوردن خسارت به زیرساخت های شهری، منجر به ایجاد اختلال در خدمات رسانی به شهروندان می شود افزود: ساخت و سازهای غیر مجاز یکی از موضوعاتی است که علاوه بر ایجاد مشکلات فراوان برای شهر و شهروندان، همواره مدیریت شهری را با چالش های فراوان مواجه کرده است.

او افزود: فاقد سند بودن املاک واقع در برخی محله ها، وجود مشکلات اقتصادی و ناآگاهی شهروندان از عواقب ساخت و سازهای بدون مجوز از مهمترین عوامل بروز تخلفات است.

شهردار ناحیه 7 منطقه 4 ضمن هشدار به شهروندان مبنی بر عدم همکاری با افراد سودجو و دلال در خرید و فروش و واگذاری املاک به آن ها افزود: واگذاری املاک به افراد غیر جهت ساخت و ساز غیر مجاز تخلف محسوب شده و شهرداری ضمن معرفی متخلفان به مراجع قضایی نسبت به تخریب و صدور جرایم سنگین برای اینگونه املاک اقدام خواهد کرد.

مقدم ضمن دعوت از شهروندان مبنی بر تمکین به قانون اضافه کرد: طبق دستور شهردار منطقه 4 با هرگونه ساخت وساز غیر مجاز و مستحدثات تجاری غیر مجاز با جدیت برخورد می شود و ضروری است شهروندان محترم ابتدا به شهرداری مراجعه سپس به صورت قانونی نسبت به دریافت مجوز ساخت اقدام کنند.