به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16 ،پور نصر در این مراسم گفت : در راستای کاهش مشکلات ناشی از فرسوده بودن یا عدم وجود علائم راهنمایی و رانندگی، بهبود عبور و مرور شهری، کاهش تصادفات و تامین ایمنی شهروندان و هم افزایی وهم پوشانی اکیپ های اجرایی شهرداری منطقه 16 در یک طرح جهادی ده روزه همه  علائم و المان های ترافیکی سطح منطقه که پیش از این توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شناسایی شده بودند نوسازی می شود.

شهردار منطقه 16 با اشاره به جزئیات این طرح اظهار داشت: این طرح جهادی و ضربتی در ۲ بخش انجام می شود که یک بخش نوسازی تجهیزات فرسوده و بخش دیگر حذف علائم و المان های زائد ترافیکی است.

وی با بیان اینکه از مدت ها پیش در هر ناحیه محور های ترافیکی شناسایی شده اند  ، افزود: در این محورها تجهیزات ترافیکی فرسوده شناسایی و نواقص و کاستی ها مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید  یک مرمت وتجهیز اساسی در این زمینه داشته باشیم.

گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق نیز ضمن بازدید از ماشین آلات و اکیپ سامانه 137 و نگهداشت معاونت حمل ونقل منطقه 16 گفت :رویکرد مدیریت شهری در خصوص اجرای این طرح  افزایش ایمنی و روان سازی حجم ترافیک خواهد بود

مدیرکل محترم حمل و نقل عمومی و امور مناطق ابراز امیدواری کرد تا جاییکه  بهسازی ومرمت تجهیزات وعلایم ترافیکی با  رعایت قوانین ترافیکی از سوی شهروندان همراه باشد شاهدکاهش آمار تصادفات و وبه تبع آن کاهش تلفات انسانی و محیطی خواهیم بود.

کریم پور معاون حمل ونقل ترافیک منطقه 16 نیز با قدردانی از همکاری و مشارکت خوب شهرداران نواحی شش گانه منطقه در اجرای این طرح جهادی از تداوم آن در بازده های زمانی مختلف خبر داد.