به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان در بیست و سومین نشست شورای معاونان با اعلام این خبر افزود: استقرار بازار موقت در خیابان اجتماعی  شهرداری منطقه۹ ، ساماندهی دستفروشان میدان شهدای هفتم تیر در کنار راه اندازی راسته ون‌کافه ها از پروژه هایی است که در راستای ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در دست اقدام است. 

وی درباره تغییر ظاهر کیوسک‌های گل و مطبوعات پایتخت گفت: در همکاری مشترک با سازمان زیباسازی اقداماتی برای تغییر ظاهر بدنه کیوسک ها انجام شده است که به زودی از آن رونمایی خواهد شد. 

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به  راه اندازی مرکز خرید و فروش موتورسیکلت، افزود: هوشمندسازی مراکز خرید و فروش همگانی خودرو از جمله موارد ضروری است که تا بهمن ماه امسال حداقل برای مرکز خرید و فروش چیتگر انجام خواهد شد. 

مفاخریان به  پروژه‌های در حال اجرا برای مدیریت سگ‌های بدون صاحب اشاره کرد و افزود: کلینیک درمانی سگ‌های بدون صاحب آرادکوه نقاهتگاه‌های مناطق ۵ و ۱۳ در مراحل پایانی است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد. 

 وی در ادامه یادآور شد: ۱۷ پروژه با موضوع ساماندهی صنایع و مشاغل، کیوسک، مراکز خرید خودرو ، دستفروشان و ون‌کافه‌ها در مراحل مختلف آماده سازی هستند و تا دهه فجر به اجرا خواهند درآمد.