به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ وحیدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت: اماکن ورزشی طبق نظر ستاد ملی کرونا و سازمان ورزش شهرداری تهران فعالیت خود را آغاز کردند که در این راستا 44 زمین چمن و 30 مجموعه سالنی در سطح محلات با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی، انجام فاصله گذاری اجتماعی و نیز با پذیرش حداقل ظرفیت کلاسها ، در رشته های مجاز آموزشی وتفریحی بازگشایی شدند.

او با اشاره به وجود 6 مجموعه آبی و  استخر سر پوشیده منطقه افزود: با صدور مجوز لازم، مراحل آماده سازی این اماکن ورزشی در حال انجام است تا از شنبه آینده سوم مهر شاهد فعالیت آنها باشیم ولی رشته های ورزشی پر برخورد نظیر رزمی ، کشتی و... هنوز مجوز لازم را برای فعالیت ندارند.  

شهردار منطقه اضافه کرد: ضدعفونی مستمر اماکن ورزشی، داشتن تهویه مناسب و استاندارد برای اماکن سرپوشیده و جلوگیری از هرگونه ازدحام از جمله تمهیدات برای بازگشایی اماکن ورزشی است که امیدواریم با همکاری جامعه ورزش شاهد رشد و ارتقای سلامت و نشاط جامعه باشیم.

محمدی در پایان افزود: پویش دوشنبه های ورزشی نیز از دوشنبه هفته آینده با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ایستگاه های فعالیت بندی  منتخب سطح محلات از سرگرفته می شود .