به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،حسن صفات ،شهردار منطقه  در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به همراه جمعی از مدیران منطقه ضمن غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام بوستان نهج البلاغه، با احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان‌های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کرد.

وی دراین مراسم با اشاره به اینکه اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است، اظهار داشت:‌ باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه جوانان انتقال یابد؛ زیرا شهدای انقلاب اسلامی با تقدیم جانشان از هویت دینی و ملی ما دفاع کردند.

وی  گفت: مدیریت منطقه ۲ تلاش دارد تا با بهره گیری از ظرفیت ها ی موجود و برنامه‌های فرهنگی در زمینه اعتلای ارزش‌های هفته دفاع مقدس گام بردارد.

شهردار منطقه ۲با اشاره به برگزاری مراسم غبارروبی گلزار شهدای منطقه گفت: فضاسازی محیطی و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی در دستور کار منطقه قراردارد .

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهدا با ایثارگری ها و جانفشانی های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می کند؛ امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشده و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم.