به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این مرکز از 2 شهریور با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و در راستای تحقق شعار « تهران دوباره جان می گیرد»  توسط شهرداری منطقه 15 تجهیز و 8 نیروی انسانی از شهرداری منطقه 15 در این مرکز به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

شهردار منطقه با اشاره به اهمیت واکسیناسیون شهروندان و تلاشهای شهرداری تهران در فراهم کردن این بستر و عملیاتی شدن آن اظهار امیدواری کرد: با اجرای این پویش جهادی و همکاری شهروندان روند از بین رفتن این بیماری در سطح تهران تسریع یابد.

محمدی به مراکز دیگر واکسیناسیون سطح منطقه اشاره کرد و گفت: مرکز خودرویی و پیاده بوستان آزادگان با تزریق روزانه هزار دوز واکسن از اواخر خرداد ماه با همکاری مرکز بهداشت شهرری و ناجا با تعداد 12 پرسنل راه اندازی شد که با استقبال بی نظیر اهالی مواجه شد.

 شهردار منطقه اضافه کرد کرد: مرکز واکسیناسیون فرهنگسرای خاوران با تزریق روزانه  هزارو 500 دوز، مرکز بوستان وفا ویژه تاکسیران  با تزریق 200 دوز و مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه با تزریق 300 دوز برای قطع زنجیره کرونا و امر واکسیناسیون در خدمت مراجعه کنندگان هستند.

 محمدی به اجرای این کمپین در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان اشاره کرد و افزود: واکسیناسیون عمومی اساسی‌ترین راه حفظ سلامت و ایمنی جامعه است هم اکنون نوبت آحاد جامعه است که از امکان واکسیناسیون خود استفاده کنند و با توجه به اعتقاد محققان و متخصصان از  نخستین واکسن در دسترس که بهترین واکسن است در راستای افزایش ایمنی جامعه بهره گیرند تا با بازگشت به شرایط عادی و رونق کسب و کارها ها شرایط اقتصادی بهبود یابد و شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان باشیم.

او در خصوص واکسیناسیون قشرهای آسیب پذیر نیز گفت: با کمک ایستگاههای واکسیناسیون سیار در محلات شوش، مظاهری و پایانه خاوران روند واکسیناسیون تسریع یافته و همچنین افراد  جامانده از واکسیناسیون عمومی شامل ( توانیابان و سالمندان ) با کمک طرح سلامتیار شناسایی و تیم واکسیناسیون به منازل آنان در محله اتابک اعزام و واکسیناسیون این افراد نیز انجام شد.