به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، عصر روز دوشنبه، 17 آبان‌ماه و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، جلسه ملاقات مردمی و دیدار صمیمانه امیر یزدی، شهردار منطقه با مردم منطقه به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خلیلی‌ تهرانی، امام جماعت مسجد خاتم‌الانبیاء (صلی‌الله) در محل این مسجد برگزار شد.

بر اساس این گزارش حجت‌السلام والمسلمین خلیلی تهرانی، در خطبه‌های بین دو نماز، ضمن استقبال از برگزاری چنین نشستی گفت: این برنامه، نخستین ملاقات مردمی شهردار منطقه 12 در مساجد است و ان‌شاءالله عزیزان ما در شهرداری منطقه آماده پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سؤالات نمازگزاران خواهند بود که امیدواریم همگی بتوانند با دست پر از این مسجد بیرون بروند.

یزدی نیز طی سخنانی با سپاس از امام جماعت مسجد، هیأت امنا، شورایاری و همه کسانی که در برگزاری این جلسه تلاش کردند، هدف از اجرای چنین برنامه‌هایی در فضای مساجد را رساندن این پیام که مسؤولان، خادمان مردم‌ و از خود آنها هستند، بیان کرد و گفت: امروز که به لطف الهی، توفیق خدمت‌گزاری به مردم را پیدا کرده‌ایم، اولین جایی که باید حضور پیدا کنیم، مسجد است؛ چراکه مساجد بزرگ‌ترین سرمایه اسلام، شیعه و انقلاب ماست.

وی سپس از ضرورت مرکزیت‌یافتن فعالیت‌های محلات در مساجد سخن گفت و افزود: پیغمبر عظیم‌الشأن اسلام (صلی‌الله) در مسجد به حکومت‌داری می‌پرداخت، مشکلات مردم را می‌شنید و به آنها رسیدگی می‌کرد. ما نیز به ایشان و ائمه اطهار (علیهم‌السلام) اقتدا می‌کنیم و تصمیم بر این است که ان‌شاءالله هر اقدامی در محلات به مرکزیت مساجد به انجام برسد. امیدواریم با استفاده از این فضای معنوی، امور محلات در حوزه شهری، ساماندهی و به مشکلات مردم رسیدگی شود. 

شهردار قلب طهران با اشاره به آیه 286 سوره مبارکه بقره که می‌فرماید «لَا یُکَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلَّا وُسْعَهَا»، یادآور شد: تلاش من بر این است که تا آنجا که در توان و حیطه اختیارات من در شهرداری منطقه 12 است، برای پاسخ به خواسته‌های شهروندان منطقه به بهترین نحو به انجام برسانم و چنانچه خداوند می‌فرماید که هیچ‌کس را تکلیف نمی‌کند؛ مگر به اندازه توانایی‌اش، امیدوارم به برکت نظر حق‌تعالی و دعای شهروندان مؤمن و متدین این منطقه، بضاعت ما برای حل و فصل مسائل و مشکلات مردم که ولی‌نعمتان ما هستند، کافی باشد و بتوانیم به انقلاب و نظام خدمت کنیم.

در ادامه تعداد زیادی از شهروندان در حوزه‌های مختلف شهری با شهردار منطقه دیدار و گفت‌وگو کردند و به خواسته‌های آنها رسیدگی شد.