به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳  ، با توجه به عبور خط ۴ مترو از محدوده منطقه۱۳ و  اجرای طرح ساخت و توسعه ایستگاه های  مترو از این خط در سیزدهمین تکه پایتخت ، صبح امروز ، دکتر علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳ به اتفاق جمعی از معاونین و مدیران از محدوده میدان شهید برادران رحیمی ، فلکه اطلاعات و ابتدای بزرگراه شهید باقری واقع در ناحیه۴ بازدید کردند . 

طی این بازدید که در راستای طرح  توسعه خط ۴ مترو در منطقه۱۳  صورت گرفت، معارضات ملکی به منظور تسریع در آغاز عملیات احداث ایستگاه مترو و هواکش های میان طولی بررسی شد . 

شهردار منطقه۱۳ در حاشیه این بازدید گفت: توسعه خط چهار مترو در منطقه۱۳ به بهره‌برداری بهتر از این خط ، تسهیل دسترسی شهروندان به  حمل و نقل عمومی و همچنین کاهش ترافیک در محدوده کمک کرده و در نظر داریم با هماهنگی شرکت توسعه مترو ، اجرای این طرح را تسریع کنیم .

 گفتنی است، فاز نخست پروژه توسعه شرقی خط ۴ از میدان شهید کلاهدوز تا تقاطع بزرگراه‌های شهید سلیمانی و شهید باقری امتداد پیدا خواهد کرد تا پهنه شرقی تهران از مواهب سیستم حمل و نقل ریلی زیرزمینی بیشتر بهره‌مند شود. این طرح از میدان شهید کلاهدوز تا پردیس شهید عباسپور (منطقه حکیمیه) امتداد دارد.