به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، در این برنامه که از نماز صبح در مسجد وفا آغاز شد، شهردار منطقه و همراهان با حضور میدانی در محله از برخی پروژه های کوچک مقیاس، نابسامانی اجتماعی ناشی از حضور معتادان متجاهر و اوراقچی ها، زمین های بایر و برخی ظرفیت های فرهنگی ورزشی و سرای محله بازدید کردند.

 سید مهدی صباغ در جلسه جمع بندی که با حضور نخبگان محلی برگزار شد، گفت: هدف از این بازدید انجام بهترین نوع کار در محله براساس نظر نخبگان و اعتبار موجود در شهرداری است. چون می توان با اتکا به افراد دلسوز و تاثیر گذار محلی اعم از ائمه جماعات مساجد، معتمدین، خیرین و جوانان وضع موجود را بررسی و برای آن راه حل پیدا کرد.

او با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی قدیمی در این محله افزود: حل این مشکل نیازمند همکاری همه جانبه دستگاههای ذیربط است که امیدوارم با همکاری این سازمان ها بتوانیم چهره محل را متحول کنیم.

 شهردار منطقه در پایان با تشکر از اقدامات انجام شده در این محله اظهار داشت: سراهای محله باید به پایگاه های اجتماعی همه اقشار مردم تبدیل شوند و از همه ظرفیت های محلی برای انجام امور فرهنگی و اجتماعی محل استفاده شود.