به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، مسعود رنجبریان  در این نشست ، حضور و فعالیت کارکنان معلول شهرداری همگام با سایر کارکنان را شایسته قدردانی دانست و گفت : این روز بهانه خوبی برای تقدیر از زحمات این قشر به خصوص پرسنل توان یاب است که در هر واحد و قسمت با تلاش و پشتکار وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند.

شهردار منطقه ۶ ادامه داد:حضور شما عزیزان در این مجموعه و تلاش برای خدمت رسانی به شهروندان همگام با سایر کارکنان با وجود محدودیت های جسمانی شایسته قدردانی است.

این مقام مسئول اظهار داشت: جامعه پوینده و بالنده نیازمند مشارکت همه اقشار جامعه بویژه معلولین است و حمایت از جامعه معلولان نیازمند مشارکت همگانی است. افراد معلول شاغل در شهرداری بسیار توانمند و لایق هستند و  با وجود نقص در برخی توانائیهای خود بسیاری از استعدادهای دیگر آنها رشد داشته و با هوشیاری و پشتکار همگام با سایر همکاران فعالیت می کنند.

رنجبریان با تقدیر از خدمات کارکنان معلول شاغل در  شهرداری تهران افزود:با تمام مشکلاتی که این عزیزان هر روزه با آنها درگیر هستند ، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت به شهروندان بکار می گیرند و هیچ کم کاستی در انجام وظایفشان وجود ندارد که این ستودنی است .

در ادامه این نشست همکاران توان یاب ضمن معرفی، دغدغه هاو مشکلات خود را با شهردار قلب پایتخت در میان گذاشتند و رنجبریان دستورات لازم را جهت تأمین رفاه آنان صادر کرد.

گفتنی است: تعداد۱۷ نفر توان یاب آقا و ۳ نفر توان یاب خانم در شهرداری منطقه۶ اشتغال دارند.

در پایان این مراسم نیزبا اهدای لوح تقدیر از معلولان شاغل در مجموعه شهرداری منطقه۶ تجلیل شد.