به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی منطقه 15، سید مهدی صباغ شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: به برکت نام معظم شهدا طرح جهادی تحول نگهداشت شهر در معابر منتهی به منازل خانواده معظم شهیدان  نباتی، معراجی، شکرانی، رحیمی، اسکندرلو، اشرفی و سلطان بداغی  و  کوچه های پیرامون آن محدوده  در نواحی هفتگانه به اجرا درآمد.

صباغ با اشاره به اینکه خانواده شهدا آبروی محله هستند، افزود: حضور ما در مقابل خانه شهید به جهت برکت در کار و ایجاد روحیه شور و نشاط انقلابی در انجام فعالیت های شهری است تا انشالله بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا درخدمت رسانی به مردم باشیم.

شهردار منطقه ایجاد احساس تغییر و تحول کوچه های شهر از منظر شهروندان را از مهمترین اهداف این طرح دانست و از شهرداران نواحی خواست تا با انجام این طرح به دنبال افزایش میزان رضایت شهروندان از مدیریت شهری باشند.

براساس این گزارش، رفت و روب، شست و شوی معابر، طعمه گذاری، کندوکوب، هرس درخت، جمع آوری مصالح ساختمانی، رنگ آمیزی معابر، حذف زواید فیزیکی جداره ها، رفع سد معبر،  بهسازی و احداث نهر، لکه گیری آسفالت، رفع نقاط بی دفاع شهری با تامین روشنایی، شستشو و گندزدایی مخازن، نصب علائم و تجهیزات ترافیکی از جمله این اقدامات انجام شده در محله های اجرای طرح بوده است.