به گزارش اکونا پرس،

‍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه15، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه در دیدار با شهروندان بر اجرای فعالیتهای نگهداشت شهر و طرح های عمرانی محله ها اشاره کرد و افزود: همکاران منطقه به صورت ویژه در حال کار هستند تا رضایتمندی مردم کسب شود. 

شهردار منطقه با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه معضل معتادان متجاهر گفت: با توجه به تعداد بالای معتادین و نبود ظرفیت لازم در بهزیستی، نیروی انتظامی و ... ؛ فرآیندی در شهرداری تهران برای برگشت معتادان به جامعه تعریف شده است که به زودی برای 5 هزار نفر آنها به مرحله اقدام خواهد رسید.

او در ادامه خاطر نشان کرد: صدور پایان کار در شهرک شهید بروجردی در حال انجام است و مدیران بلوکها می توانند برای پیگیری این موضوع مراجعه کنند. با توجه به اینکه قبلا تجاری در بلوکها تعریف نشده، می توان بر اساس مدلهای تعریف شده و کمک اهالی نسبت به تثبیت تجاری و در نهایت صدور پایان کار واحدها اقدام کرد. 

صباغ در ادامه به پاسخگویی مسائل و مشکلات شهروندان در خصوص تعیین تکلیف و نگهداشت زمین های بایر پرداخت و افزود: موضوع تغییر مد حمل و نقل نیز توسط حوزه ترافیک بررسی خواهد می شود. 

این گزارش حاکیست، در این دیدار معتمدان محلی و شهروندان به بیان مسائلی نظیر فقدان اسناد مالکیت برای منازل مسکونی محله بروجردی، تعیین تکلیف زمین های بایر و گودبرداری شده داخل شهرک، تامین سرانه های مورد نیاز محله با توجه به توسعه ساخت و ساز، رسیدگی به وضعیت حمل و نقل عمومی، مکانیزه کردن پل های عابر روی بزرگراه آزادگان، آسفالت، رنگ آمیزی جدول و نقاشی دیواری پرداختند که شهردار، معاونین ومدیران شهری درخواستهای آنها را مورد بررسی قرار دادند.