به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، حمید جوانی با اشاره به حدیثی از امام حسین علیه السلام که می فرمایند: إنَّ حَوائِجَ النّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللّه ِ عَلَیکُم فَلاتَمَلُّوا النِّعَمَ ؛ نیاز مردم به شما از نعمت هاى خدا بر شما است ؛ از این نعمت افسرده و بیزار نباشید. گفت: در شهرداری تهران به عنوان یک نهاد خدماتی در جایگاهی قرار داریم که موظف به ارائه خدمات و برطرف کردن نیازهای شهروندان محترم هستیم .

شهردار منطقه 3 افزود: نیروهای انسانی سامانه مدیریت شهری 137  در نوک پیکان این نیازها قرار دارند که هنگام تماس شهروندان در کسوت اورژانس شهری درصدد رفع مشکلات آنها بر می آیند.

او با بیان اینکه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست، ابراز داشت: بزرگترین فعالیت پرسنل شهرداری یاری رساندن به شهروندان و رفع نیازهای آنها است، به خصوص مجموعه پرسنل سامانه 137 که زحماتشان به هیچ عنوان قابل اندازه گیری نیست.

جوانی ابراز داشت: آمار و عملکرد سامانه مدیریت شهری 137 این منطقه در سنوات گذشته نشان دهنده زحمات شبانه روزی و بی وقفه این مجموعه به منظور کسب رضایت شهروندان است به گونه ای که، با تلاش بی شائبه آنان همچنان رتبه برتر تهران را در میان مناطق 22 گانه دارا هستیم.

شهردار منطقه 3 تاکید کرد: در راستای رفع مشکلات شهروندان در محلات باید نه تنها بر کمیت بلکه همزمان به کیفیت خدمات ارائه شده  دقت نظر داشت.

در ادامه خلیلی رییس سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری تهران گفت: این سامانه از سال 84 تاکنون بیش از 30 میلیون تماس را پاسخ گوبوده است که 20 میلیون از این تماس ها منجر به پیام شده که بخشی از این پیام ها را شما دوستان در طی سالهای اخیر انجام داده اید.

او افزود: در تلاش هستیم تا هویت سازمانی خوبی را برای مجموعه سامانه مدیریت شهری 137 در مناطق 22 گانه، سازمان ها و شرکت ها به سرانجام برسانیم.

رییس سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری تهران بیان کرد: در بهبود فرایندها و عملکرد مجموعه ها ارتقاء سطح کیفی پاسخ دهی و خدمت رسانی مکمل یکدیگر هستند.

همچنین حسن دانش رییس بازرسی منطقه 3 گفت: زحماتی که پرسنل سامانه مدیریت شهری 137 در حوزه اجرا  برای پیشبرد اهداف شهرداری متحمل می شوند  را با تمام وجود درک می کنیم و با حمایت شهردار محترم منطقه درصدد این هستیم که مشکلاتشان را در حوزه اجرا و پشتیبانی مرتفع کنیم.

در خاتمه شهردار منطقه هدیه ای به رسم یادبود به این همکاران خدوم اهدا کرد.