به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 با اشاره به فرارسیدن ایام سالگرد شهادت وتشییع باشکوه شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش گفت : به منظور بزرگداشت این شخصیت ملی و فراملی و برافراشته نگاه داشتن پرچم او دردفاع از ارزش‌های اسلامی ، شهرداری منطقه 13 درراستای دستورالعمل ابلاغی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و به منظورپاسداشت این واقعه بزرگ ضمن هماهنگی وهم افزایی با سایر دستگاه‌ها و با در نظر گرفتن پروتکل های ستاد ملی کرونا ، اقدامات و برنامه هایی تحت عنوان"مرد میدان"برای سالگرد این شهید والامقام دردستور کار خود قرار داده است .

او با اشاره به برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزود:  این جلسه با حضور جمعی از مدیران منطقه ، سرکلانتر یازدهم نیروی انتظامی، رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو و نمایندگانی از سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج کمیل، آتش نشانی، اورژانس، بنیاد شهید و... برگزار و پیرامون اجرای هرچه باشکوه تر برنامه های مربوط به این ایام بحث و تبادل نظر شد.

شهردار منطقه 13 با بیان اینکه این برنامه ها با تکیه به اصل مردمی بودن از دهم دی ماه به مدت یک هفته در محلات منطقه اجرایی می شود اظهار داشت : ویژه برنامه های میدانی در قالب برپایی موکب و پردیس فرهنگی هنری در مسیر تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی ،اجرای سرود گروه های بومی محلات ، دمام زنی تعزیه خوانی و مداحی با توجه به تقارن ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ، تئاتر خیابانی ، موکب و ایستگاه صلواتی ؛ نمایشگاه عکس ، مضامین و پیام های ارزشی و اخلاقی پیرامون شخصیت والای سردار حاج قاسم سلیمانی در نقاط پر تردد و شاخص اجرایی می شود

او با اشاره به فضا سازی محور ها و میادین اصلی در نواحی چهارگانه اضافه کرد : در این اقدام تصاویر سردار دلها و مضامین و پیام های ارزشی و اخلاقی پیرامون شخصیت حاج قاسم سلیمانی و وصیت نامه آن شهید و طرح های گرافیکی با محتوای وصیت نامه شهید به معرض دید عموم در می آید.

شهردارمنطقه  در خصوص اجرای نذر حاج قاسم در محلات کم برخوردار ادامه داد : بدین مناسبت ، خدمات ویژه در زمینه بهداشت ، درمان ، سلامت و توزیع بسته های کمک معیشتی ارائه می شود

دکتر علی احمدی بیان کرد : بخشی از برنامه ها با محوریت ایثار و شهادت در فضای مجاری در قالب جشنواره فرهنگی ، هنری و ورزشی از قبیل روایت گری ، طراحی و گرافیک ، کتابخوانی ، خاطره ، عکس و.. دنبال می شود.

او یادآور شد : با توجه به برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، هماهنگی با سایر نهاد ها و ارگان ها جهت اجرای برنامه فرهنگی و هنری انجام شده است.