به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، این مراسم با حضور امیر یزدی، شهردار منطقه، معاونان شهرداری منطقه 12، کریم مقدم، رئیس انجمن مینی‌فوتبال کشور، ناهید جباری، نایب‌رئیس این انجمن و مدیران ارشد شهری به همراه تیم‌های مقام‌آور و جمعی از طرفداران در زمین‌ چمن آتش‌نشان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مراسم یادشده پس از ۸ هفته رقابت بانوان تهرانی در مسابقات مینی‌فوتبال به اجرا درآمد و طی آن از داوران، تیم‌های مقام‌آور و برترین بازیکنان با اهدای حکم، مدال و هدایا تقدیر شد؛ همچنین تجلیل از همسر شهید محمود زارعی توسط شهردار منطقه از دیگر بخش‌های برگزاری این مراسم بود.

در حاشیه برگزاری این مراسم، یزدی، شهردار منطقه ضمن تأکید بر ضرورت توجه به ورزش‌های همگانی گفت: این نخستین دوره از برگزاری این لیگ بود و امید است این مسابقات، شروع حرکت به سمت آینده‌ای روشن برای مینی‌فوتبال بانوان کشور باشد.

وی با اشاره به قرارداشتن در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: به همین منظور و برای گرامی‌داشت مقام شامخ قهرمان ملی مردم انقلابی ایران، اختتامیه این دوره از مسابقات، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامیده شد تا ادای احترامی به ساحت بزرگوار این مرد میدان باشد.

در ادامه، بازیکنان تیم‌ها با اهدای گل به یادبود سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره این عزیز ملت را گرامی داشتند.

گفتنی است این دوره از مسابقات با حضور ٢٠ تیم از مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران با هدف توسعه ورزش بانوان و حمایت از رشته‌های ورزشی نوین از ٢٨ مهرماه و به مناسبت هفته تربیت بدنی آغاز شد و تا هفته اول دی‌ماه ادامه داشت. طی برگزاری این مسابقات، افراد مستعد این دوره شناسایی شدند که در آینده در قالب تیم «قلب طهران» به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.