به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ، مسعود رنجبریان با بیان اجرای دو مرحله کارشناسی و عملیات بهسازی ترافیکی در محدوده بیمارستان امام خمینی(ره) گفت: با توجه به افتتاح مجتمع بیمارستانی "مهدی کلینیک" در ماه آینده و همزمان با ایام الله دهه فجر و اضافه شدن بارترافیکی این مجتمع؛ علاوه بر ۵.۲ میلیون متر مربع مساحت مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) با حجم جمعیت مراجعه کننده پزشکان، پرسنل بیمارستانی و بیماران و همراهان آنها ، ضرورت ایجاب می کرد تا در ۳ فاز اصلاح هندسی در سطح محدوده برنامه ریزی و پس از کارشناسی اجرایی شود.

وی افزود : در فاز اول با همیاری پلیس راهور تهران بزرگ؛ با دو طرفه کردن خیابان فاطمی؛ معبر ورودی بزرگراه شهید چمران به دکتر فاطمی، دکتر فاطمی تقاطع بعثت و دکتر فاطمی تقاطع جمالزاده بهسازی و مناسب سازی شد.

رنجبریان ادامه داد : در فاز دوم و در راستای تسهیل عبور و مرور بیماران، تغییر جهت مسیر امدادی و خط ویژه اتوبوس در خیابان باقرخان طراحی شد. همچنین در جلسات کارشناسی با مدیران بیمارستان امام خمینی (ره) و در راستای رفاه بیماران با اجرای طراحی مسیر ورودی خودروها تا مدخل اورژانس ؛ برپایه گزارشات میدانی و بازخورد گیری این اقدام اثربخشی مطلوبی در ارتقای رضایتمندی بیماران و کیفیت خدمات رسانی به مراجعین داشته است.

شهردار منطقه۶ خاطر نشان کرد: پس از مطالعات ترافیکی در محدوده خیابان‌های فاطمی و باقرخان ، تقاطع‌ها و گره های ترافیکی با توجه به درخواست های چندساله شهروندان و پس از اخذ مجوزات لازم معاونت ترافیک منطقه شش با همکاری پلیس راهور این منطقه در جهت کاهش بار ترافیکی اقدام به اجرای فاز سوم نمود و خیابان باقرخان با تغییر جهت از تقاطع بعثت تا اتوبان شهید چمران یک طرفه شد.