به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، امیر حسین حیدرنیا با اعلام این خبرگفت: در راستای بهبود وضعیت تردد عابران و ارتقا ایمنی شهروندان همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر، بهسازی پل های عابر پیاده و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه رنگ آمیزی  پل های عابر پیاده با هدف مناسب سازی و زیبا سازی انجام شد، افزود: به منظور افزایش رفاه و آسایش بیشتر شهروندان به خصوص افراد سالخورده، کودکان و بانوان در استفاده از پل های عابر مکانیزه و تردد در محل های نزدیک به این فضاها، رسیدگی به این پل ها با اولویت نقاط آسیب خیز در دستور کار قرار و اجرایی شد.

حیدرنیا ادامه داد: در این راستا رسیدگی به وضعیت نورپردازی، شستشو، پاکسازی، رنگ آمیزی پل ها همزمان با طرح تحول نگهداشت شهر انجام شد.

وی در خصوص رفع نواقص پل های عابر گفت: در این طرح موضوعی که به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک در حال انجام است، ضمن بازبینی پل های عابر مکانیزه و غیرمکانیزه در صورت داشتن معایب و مشکلات فنی رفع عیب و نقص می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک  منطقه در پایان اظهار امیدواری کرد: امید است با اینگونه اقدامات مدیریت شهری، بر رضایت و رفاه هرچه بیشتر شهروندان افزوده شود.