به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ "محمدرضا پوریافر" با تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر  برنامه های شاد و متنوع فرهنگی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در سطح نواحی و محلات منطقه به اجرادر آمد.

او با اشاره به برنامه های این ایام گفت: برنامه ها ی گرامیداشت پیروزی انقلاب با فضا سازی و آذین بندی کوچه ها و معابر آغاز شده و در ادامه با نواختن زنگ انقلاب در سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) در مدارس منطقه ، برپایی جشنهای انقلاب در مساجد و سرای محلات ، دیدار با خانواده معزز شهدای انقلاب ، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام سطح منطقه ، اعزام جمعی از خانواده معظم شهدا به گلزار شهدای بهشت زهرا و مرقد مطهر امام (ره) ، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب ، شعار نویسی بر روی خودروها و ..... در حال برگزاری است . 

پوریافر از اجرای ۴  برنامه یادمان فجر ، یاد خاطره ها ، روایت ایام و روزنامه نگار نور خبر داد و به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی در سطح منطقه اشاره کرد.

شهردار منطقه ۴ با اعلام برگزاری کاروان خودرویی در روز ۲۱ بهمن ماه گفت : کاروان بزرگ خودرویی مزین به پرچم های رنگی و پوسترهای مناسبتی در روز ۲۱ بهمن ماه با پخش سرود های انقلابی دهه ۵۰ و ۶۰ ، موسیقی، اجرای مسابقات فرهنگی، اهدای جوایز از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در میادین و معابر اصلی منطقه تردد خواهد داشت . 

او در پایان از برپایی استیج فرهنگی در ضلع جنوبی میدان انقلاب خبر دادو گفت: در روز ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ استیج فرهنگی منطقه  با اجرای برنامه های شاد و متنوع شامل پخش سرود ، اجرای گروه کودک ، مسابقه  و توزیع اقلام فرهنگی پذیرای شهروندان خواهد بود.