به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، هفتمین جلسه قرارگاه اجتماعی بررسی رفع مشکلات و معضلات رود دره فرحزاد با حضور مدیر عامل سازمان  رفاه وخدمات اجتماعی شهرداری تهران،  شهرداران مناطق۲و۵، فرمانده بسیج شهید باهنر،رییس پلیس راهور منطقه و نمایندگان دادستانی ناحیه ۲و۵، پلیس مبارزه با مواد مخدر، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بهزیستی شمیرانات، شرکت آب و فاضلاب و برق منطقه وجمعی ازمعاونین و مدیران شهری به میزبانی شهرداری منطقه۲ برگزار شد.

مهدی صالحی در این جلسه با اشاره به آمادگی کامل شهرداری این منطقه برای اجرای طرح های عملیاتی گفت: اقداماتی همچون جمع آوری معتادان متجاهر، حذف پلاک های قرمز  و ایجاد مسیر تردد و تامین روشنایی  در طرح ساماندهی رود دره  پیش بینی و در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری معتادان با همکاری  نیروی انتظامی در چند مرحله انجام شد،گفت: همزمان  شهرداری منطقه نیز در یک اقدام ضایعات  و نخاله های دره که چندین سال در این دره رها شده بود را پاکسازی کرد.

شهردار منطقه2 به جمع آوری مراکز  غیرمجاز خرید وفروش ضایعات اشاره کرد و گفت: به منظور تامین امنیت دره فرحزاد، فضایی برای استقرار کانکس نیروی پلیس جانمایی شده است.

صالحی ساماندهی نقاط بی دفاع شهری منطقه را از دیگر اقدامات مهم برای کاهش آسیب ها و ارتقاء امنیت شهروندان دانست و درهمین راستا نیز بر شناسایی نقاط فاقد روشنایی و هماهنگی با اداره برق برای تأمین روشنایی آن ها تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه  با اجرای طرح اصلی روددره فرحزاد ، این منطقه را متحول خواهد کرد و موجب شکل‌گیری یک قطب گردشگری می‌شود، گفت: پیشرفت حاصل‌شده نتیجه برنامه‌ریزی مناسب و کار قرارگاهی و هم‌افزایی میان دستگاه‌ها و تلاش میدانی و جهادی است و امید است با تداوم این مسیر شاهد آینده‌ای زیبا و فرح‌زا در این منطقه باشیم