به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، محمد هادی علی احمدی ، شهردارمنطقه  گفت : در آستانه فصل بهار و به منظور ایجاد جاذبه بصری زیبا در فضای سبز شهری ، نشا های بهاری از جمله بنفشه  در فضایی به وسعت 11 هزار متر مربع در میادین ، لچکی ها ، رفیوژها و بوستان های محدوده کاشته شده  است.

او با بیان اینکه عملیات از اوایل بهمن ماه آغاز شده و تا پایان سال و تا تکمیل کلیه قطعات فضای سبز ادامه خواهد داشت ، افزود : همچنین در هفته پایانی اسفند ماه نیز کاشت گل های سینره و

شب بو در 87 سبد گل و گلجای در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار دارد.

شهردار منطقه 13 ادامه داد :  15 فرش گل با کاشت نشاهای بهاری ، زینت بخش معابر و بزرگراه ها ی منطقه 13 می شوند .

او با اشاره به تعویض و نوسازی کف پوش زمین بازی کودکان در بوستان های منطقه اظهار داشت : در حال حاضر کف پوش زمین و محل بازی کودکان به مساحت 330 متر مربع در بوستان هایی که به علت فرسودگی احتمال ایجاد خطر را در پی داشت طی عملیاتی  تعویض و نوسازی شد .

علی احمدی ، بازپیرایی 68 چشمه سرویس بهداشتی ، مرمت 60 مورد سرویس وسایل بدنسازی و بازی و تعمیر و نصب 85 مورد المان های پارکی از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

شهردار منطقه 13 از 635 مورد رفع نواقص روشنایی بوستان های محدوده خبر داد و خاطر نشان کرد : روشنایی پارک ها علاوه بر اینکه هنگام شب زیبایی بصری به محدوده می بخشند ،آسایش و امنیت بیشتر شهروندان را نیز فراهم می کنند.