به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مرضیه داوری لنگرودی» با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم اهتمام جدی به مبارزه با فساد و حل پرونده‌های حقوقی در دعاوی کشور به ویژه با هدف دفاع از حقوق اقشار ضعیف جامعه از جمله کارگران را دارد، گفت: از زمان وزارت دکتر عبدالملکی، برای تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی و فعال شدن پرونده‌های راکد حقوقی در مراجع قضایی تلاش شده است.

وی افزود: بر همین اساس و در این مدت بیش از ۶ هزار پرونده در مراجع قضایی کشور پیگیری و در جهت تعیین تکلیف آن‌ها اقدام شد.

داوری لنگرودی تصریح کرد: سامانه دعاوی وزارتخانه نیز در مدت شش ماه اخیر و در دولت جدید راه‌اندازی شده تا بتوان صدای مردم را شنید و به شکل تخصصی و کارآمد به دعاوی موجود رسیدگی کرد.

وی تکمیل بانک اطلاعات املاک غیرمنقول وزارت مردم، مستندسازی اموال و املاک غیرمنقول راهبردی، پیگیری موارد حقوقی استان‌ها، تدوین و ابلاغ قوانین و مقررات مربوطه به دستگاه‌های و سازمان‌های تابعه و ایجاد بستر ارتباط مستمر و اثربخش با واحدهای حقوقی سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از جمله اقدامات اداره کل حقوقی وزارت مردم در دولت سیزدهم عنوان کرد.

داوری لنگرودی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این نمایشگاه فضایی فراهم کرده تا ادارات و واحدهای وزارت تعاون در کنار سازمان‌های تابعه آن بتوانند عملکرد خود را در همین مدت به نمایش عمومی بگذارند.