به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان با بیان این مطلب افزود: ویژه برنامه پردیس قرآنی منطقه به مدت ۶ روز از چهارشنبه ۱۷ الی ۲۴ فروردین ماه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ به همراه برپایی استیج در باغ موزه قصر برگزار می شود.

وی تاکید کرد: برپایی ۴ غرفه فرهنگی مذهبی با محوریت امور قرآنی و با عناوین غرفه کودک (قرآن بخوانید و جایزه بگیرید)، غرفه تئاتر و نمایش های دینی با موضوع قصص قرآنی، اجرای مسابقات، غرفه مشاوره مذهبی با حضور روحانیون جهت مشاوره به خانم ها، آقایان و خانواده ها، غرفه عمو روحانی برای بازی با کاغذ و قیچی و برپایی کرسی قرا ئت قرآن با حضور قاریان ممتاز سطح محلات منطقه تنها بخشی از ویژه برنامه هایی است که در این پردیس برپا خواهد شد. 

شهردارمنطقه ۷ در ادامه از برپایی جشنواره تفریحی ورزشی بهار رمضان در بوستان قصر خبر داد و گفت: رشته های متنوع ورزشی و سرگرمی مانند: بازی های رایانه ای، بازی های بومی محلی، حرکات ورزشی نمایشی، ورزش زورخانه ای، بازی های فکری، بدمینتون، تنیس روی میز، نقاشی کودک و ... به همراه غرفه های فرهنگی و میز خدمت سلامت از دیگر برنامه هایی متنوعی است که  در راستای افزایش شادی و نشاط برای شهروندان اجرا می شد.