به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی با بیان این نکته که نباید در ماه مبارک رمضان از ورزش غفلت کرد، گفت : توجه به ورزش از ضرورت‌های اصلی جامعه است و در این راستا ، ویژه برنامه های متنوعی از سوی اداره ورزش منطقه با جلب مشارکت های شهروندان همزمان با ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده و هم اکنون در حال اجراست .

او با اشاره به اختصاص ۱۳ غرفه به فعالیت های ورزشی در پردیس فرهنگی منطقه همزمان با  ماه مبارک رمضان در فلکه دوم نیروی هوایی افزود :  این غرفه ها با عناوین بازی های فکری ، واقعیت مجازی ، بازی کودکان ، شن بازی ، اسباب بازی کودک ، بازی های رایانه ای ، لی لی ، مار پله ، فوتبال دستی ، دارت ، شطرنج ، گریم کودک و بازی های پهلوانی از امشب ۲۰  فروردین ماه به مدت هشت شب پذیرای شهروندان است .

شهردار منطقه 13 به ضرورت  توجه و حمایت از ارتقای فعالیت بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی از محلات و فراهم کردن بستر‌های مناسب برای فعالیت و حضور آنان در عرصه‌های قهرمانی ملی و بین المللی اشاره کرد و ادامه داد : رقابت های ورزشی ویژه بانوان با عنوان  «برمدار ورزش»،در روزهای دوشنبه هر هفته در یکی از بوستان های منطقه برگزار می شود.

علی احمدی، همچنین بر توازن یکسان ارتقای بعد معنوی و ورزش و سلامت جامعه تاکید کرد و ادامه داد: چالش پیاده روی ویژه ماه مبارک رمضان‌ با عنوان «هزار ذکر هزار گام» در منطقه ۱۳ بدین منظور طراحی شد .  

وی در ادامه افزود:در این ‌چالش، پیاده روی به همراه بیان اسما و اذکار الهی توسط مربیان ایستگاه های تندرستی و شهروندان در طول ماه مبارک رمضان در حال اجراست.