به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ،" اسمعیل قضات لو"  با اعلام برگزاری مراسم متنوع فرهنگی و  ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان در نواحی و محله های منطقه گفت:  علاوه بر برگزاری مراسم مختلف در ایام ماه پر برکت رمضان در سرای محله های منطقه ، پردیس بزرگ فرهنگی  ، ورزشی با عنوان لبخند دلها به مدت 10 شب از بیست و یکم فروردین ماه  در بوستان پلیس در حال برگزاری است.

او با اشاره به فعالیت غرفه های پردیس لبخند دلها گفت: در این پردیس  14 غرفه ورزشی ، فرهنگی ، بانوان ، سلامت ، گردشگری ، موکب پذیرایی و .....از ساعت ۱۹ تا ۲۲:۳۰ پذیرای شهروندان است که در بخش ورزشی بازی های فکری ، بازی کودک ، رشته های تفریحی ، تیر اندازی ، ایستگاه های ورزشی ، بازی های بومی ، محلی و بسکتبال تدارک دیده شده است . 

معاون شهردار منطقه 4  در ادامه به فعالیت غرفه های نمایش جاذبه های گردشگری منطقه 4 ، عکس یادگاری و معرفی سفره افطار استان ها در بخش گردشگری اشاره کرد و از برپایی غرفه های آموزشی فینگر فود ویژه ماه مبارک رمضان ، عفاف و حجاب ، مشاوره مذهبی و غرفه آموزش صنایع دستی در بخش بانوان خبر داد.  

قضات لو همچنین با بیان فعالیت های قرآنی در پردیس لبخند دلها گفت : با حضور کارشناسان قرآنی غرفه های مهارت حل مسئله و جذب حامی ایتام با مشارکت موسسه بنی هاشم رضوی آماده ارائه مشاوره به خانواده ها و نیز جذب خیرین هستند ، همچنین موکب پذیرایی با عنوان افطاری ساده با توزیع هرشب 100 بسته ساده پذیرایی و چای ، مفتخر به میزبانی روزه داران عزیز در ساعت افطار خواهد بود .

او در بخش دیگری از اظهاراتش با اعلام برپایی سکوی فرهنگی در کنار غرفه ها گفت : سکوی فرهنگی لبخند دلها نیز در کنار فعالیت غرفه ها هرشب برنامه های متنوعی مثل مسابقات قرآنی ، مشاوره مذهبی ، تواشیح ، قرائت قرآن ، سرود و پخش موسیقی خواهد داشت . 

قضات لو در پایان اظهار امیدواری کرد تا خدمات و فعالیت های این مجموعه فرهنگی بتواند شب های خاطره انگیزی را برای روز ه داران عزیز به یادگار بگذارد .