به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، مسعود رنجبریان در این باره گفت: در چارچوب  نهضت سراسری همدلی مومنانه چهارصد بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان بین نیازمندان، اقشار آسیب پذیر و سرپرستان خانوار توزیع گردید.

بر اساس این گزارش  بسته های معیشتی  که با هدف ایفای مسئولیت اجتماعی و با کمک خیرین و مشارکت مدیریت شهری آماده شده ، از طریق مساجد سطح منطقه در اختیار خانواده های کم بضاعت  این منطقه قرار می گیرد. 

در این زمینه  مسعود رنجبریان شهردار منطقه شش با عنایت به تأکید مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر رسیدگی به اقشار آسیب پذیرو کمک های مومنانه افزود : بیان اینکه  شمار زیادی از سرپرستان خانوار با توجه به همگیری کرونا فعالیتشان تعطیل شده و یا کمرنگ شده بود  ودر تنگنا‌های معیشتی قرار گرفتند و با توجه به شرایط موجود جامعه بسته های معیشتی آماده  و توزیع شد.

به گفته رنجبریان  بسته های معیشتی شامل ۱۳ قلم ماده غذایی و همچنین اقلام تبرکی اهدایی دفتر نمایندگی  آستان قدس رضوی  در منطقه شش است که در اختیار سرپرستان خانوار  و دیگر نیازمندان منطقه از طریق مساجد قرار گرفت.

گفتنی است، در این مراسم خانواده معظم شهدا ، رییس بنیاد شهید مناطق۶ و ۷، جمعی از ائمه جماعات، رابط هییت رییسه شورایاری منطقه ،خیرین و معتمدین محلی حضور داشتند.