به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه  در خصوص اجرای عملیات عمرانی و ترافیکی فاز دوم مسیر تندرستی گفت : با توجه به استقبال شهروندان از احداث مسیر تندرستی در بوستان جنگلی سرخه حصار ، فاز دوم این پروژه در سال گذشته آغاز و هم اکنون، عملیات عمرانی آن 75 درصد پیشرفت داشته است.

او با بیان اینکه طول مسیر حدود یک کیلومتر است که حدود 600 متر طول آن تکمیل شده و تنها 400 متر طول آن باقی مانده است  افزود : عملیات عمرانی و ترافیکی این طرح شامل جدول بندی، زیرسازی و بتن ریزی  اجرایی شده و به زودی عملیات آسفالت ،ترسیم خط کشی و نصب علائم و  تابلوهای آن آغاز می شود.

محد هادی علی احمدی ادامه داد : تکمیل مسیر تندرستی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان علاقه مند به پیاده روی ، دوچرخه سواری و ورزش در حال انجام است و با تکمیل فاز دوم طرح ، تجهیزاتی از قبیل روشنایی ، نیمکت و ست ورزشی نصب می شود.  

شهردارمنطقه همچنین به بازسازی معابر سنگی بوستان جنگلی سرخه حصار اشاره کرد و اظهار داشت : این عملیات در معابر سنگی بوستان زنبق با اجرای  دیوار مالون ، زیر سازی و کف سازی انجام شده است.

شهردارمنطقه13 ، تعمیر و بازسازی 72 عدد آلاچیق  در بوستان جنگلی سرخه حصار را از دیگر اقدامات منطقه برشمرد.