به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2 ،اکرم رجای، سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در تشریح ویژه برنامه های فرهنگی، آیینی و مذهبی سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: با توجه به ضرورت  آشنایی  نسل جوان با فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و مقاومت ، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین روزملی دزفول، برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی با شعار "ما مقاوم هستیم" پیش بینی و در سطح محلات اجرا می شود.

وی به نمایشگاه عکس مقاومت  اشاره کرد و افزود:به منظور تداعی دوران پرشکوه دفاع مقدس و اشاعه ارزش های ایثار و مقاومت   کاروان روایت خرمشهر درمحلات  منطقه به حرکت در می آید .

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی گفت:  برگزاری همایش "اسوه ه های ایثار " با اجرای برنامه هایی همچون  تجلیل از ایثارگران، آزادگان، خاطره گویی رزمندگان رونمایی و معرفی کتاب از جمله  برنامه های پیش بینی شده است .

 وی با اشاره به  برگزاری پرده خوانی حماسی و انقلابی و روایت گری  در سرای محلات، گفت: همزمان با این برنامه ها، ا فیلم های برگزیده  دوران دفاع مقدس در سرای محلات اکران می شود.

 رجای  در پایان برگزاری شب شعر و خاطره نویسی  و همچنین غبار روبی و گلباران مزارمطهر  شهدا را از مهمترین برنامه های قابل اجرا در سطح منطقه دانست.