به گزارش اکونا پرس،

حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱ در گفتگوی اختصاصی با اداره روابط عمومی این منطقه گفت: برپایی نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران فرصتی مغتنم برای آشنایی و شناخت ظرفیت‌های موجود در مجموعه مدیریت شهری کلانشهر تهران است. در سایه این برپایی این رویداد بزرگ، زمینه هایی که می‌توان در حوزه تعاملی کلانشهرها و همچنین شهرهای خواهرخوانده داشته باشیم و فرصت های جدید به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

وی افزود: می‌بایست از این فرصت ارزشمند و برپایی این نمایشگاه بزرگ استفاده کرد و از بازخوردهای شهروندان و دیدگاه های آنان از منظر تحول در امر نگهداشت شهر بهره برد.

شهردار منطقه ۲۱ تاکید کرد: شیوه های نوین خدمات رسانی و توانمندی‌های موجود در مجموعه مدیریت شهری پایتخت را می‌توان از طریق بررسی نظرات و بازخوردهای مردمی دریافت کرد.

کاشانی پور تصریح کرد: فرصتی برای ارتباط با مردم فراهم آمده است، به همین علت نهایت تلاشمان بر این نکته متمرکز باشد تا مفهوم شهر الکترونیک و شهروند الکترونیک در بین عموم مردم شناخته شود.

وی تشریح کرد: همکاران خوب ما در اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ با هدف حذف کاغذ و صرفه جویی در هزینه ها، اقدام به طراحی کد QR و همچنین راه اندازی اپلیکیشن منطقه ۲۱ در کافه بازار کردند تا مراجعه کنندگان غرفه این منطقه به راحتی دسترسی به اخبار و اطلاع رسانی ها داشته باشند.

مدیر ارشد شهری منطقه ۲۱ ابراز امیدواری کرد که با برپایی این نمایشگاه، فرصتی پدیدار شده تا به حوزه‌های مختلف در امور شهر  پرداخته شود و زمینه‌های خدمتی و ظرفیت‌های موجود مدیریت شهری مورد توجه قرار گیرد.

کاشانی پور در خاتمه یادآور شد: از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به واسطه برپایی و هماهنگی نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران، سال ۱۴۰۱؛ کمال تشکر و قدردانی را دارم. یقین دارم که این رویداد بزرگ حوزه مدیریت شهری در سایه تعاملات سازنده می‌تواند ظرفیت‌های بالقوه سازمان بزرگ شهرداری تهران را به فعلیت برساند.