به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه ، عید سعید قربان را عید تقرب به حضرت حق، رویش نور ایمان در دلهای آگاه مسلمین و پیروی از سنت ابراهیمی دانست و افزود: به مناسبت فرارسیدن ایام عرفه و عید سعید قربان،  مرکز عرضه بهداشتی دام به مساحت هزار متر مربع در خیابان دماوند، بعد از پل خاقانی و انتهای خیابان هاشمی راه اندازی شد. 

او افزود: ذبح بهداشتی و شرعی دام زیر نظر دامپزشک و ناظر بر اساس ستاد تنظیم بازار و ترازوی شاخص امروز شنبه ۱۸ تیرماه  تا ساعت ۱۹ و فردا یکشنبه ۱۹ تیر ماه  از ساعت پنج صبح تا شانزده بعد از ظهر انجام می شود . 

شهردارمنطقه۱۳ با اشاره به فعالیت شش غرفه در قربانگاه منطقه افزود: این غرفه ها با عناوین فرهنگی با محوریت رادیو عید، بازیافت، سلامت، محیط زیست، زیباسازی و ارائه خدمات مختلف پذیرای شهروندان است.

محمد هادی علی احمدی برنامه های فرهنگی منطقه به مناسبت عید سعید قربان افزود: برپایی ایستگاه های صلواتی در نواحی چهارگانه،  کمک به برگزاری جشن در مساجد، نشست های معرفت افزایی در سرای محلات و مساجد ، نمایشگاه عکس با موضوع عید قربان از جمله برنامه های اداره فرهنگی به مناسبت عید سعید قربان است.