به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح خدمت به مدت یک هفته در منطقه۱۳ گفت : با فعالیت اکیپ های اجرایی،  تغییر و تحولات خوبی در حوزه عمرانی، خدمات شهری و ترافیکی رقم می خورد. 

شهردار منطقه۱۳ در خصوص اقدامات فنی و عمرانی در طرح خدمت افزود: بهسازی معابر به صورت روزانه و مشخص در معابر شناسایی شده از روز شنبه ۵ شهریور ماه در سطح منطقه  آغاز و تا یازدهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت و شامل اقداماتی نظیر تراش و روکش آسفالت است. 

محمد هادی علی احمدی اظهار داشت: این عملیات، تحت نظارت اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق  اجرا می شود تا  ضمن تسهیل تردد شهروندان در معابر شهر تهران، رضایت مندی عموم شهروندان افزایش یابد.

شهردار منطقه۱۳ در خصوص این طرح تصریح کرد : همزمان با دومین روز طرح خدمت، هفت اکیپ عمرانی با استفاده از تجهیزات و امکانات،  بیش از هزار و صد  تن آسفالت را در معابر پخش کردند .

  به گفته او، در شب سوم طرح خدمت نیز، با پخش بیش از هزار و ۵۰۰ تن آسفالت ، معابر محدوده بهسازی می شود.

شب گذشته،  مهندس نظری، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران به اتفاق محمدی مدیر کل امور مناطق شهرداری تهران و همراهی  محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ و معاون فنی و عمرانی منطقه از عملیات تراش و روکش آسفالت معابر محدوده بازدید کرد.