به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری  منطقه۱۱،سید محمد موسوی شهردار منطقه بااعلام این خبر گفت: در موضوع ملکی شهرداری منطقه۱۱ در محدوده تهرانسر مربوط به دعوی ورثه شخص معین در خصوص شش دانگ عرصه و اعیان  نه باب مغازه که در سال ۷۵ به این منطقه واگذار شده بود؛ با تلاش و پیگیری های مجدانه اداره حقوقی این منطقه، ادعای ورثه رد شد و از تضییع ۴۰ میلیارد تومان از حقوق عمومی پس از ۱۲سال جلوگیری بعمل آمد.

 شهردار منطقه۱۱ خاطر نشان کرد:   ورثه شخصی معین که در سال ۷۵ در طرح والعادیات، املاک را به شهرداری واگذار کرده بود؛ پس از فوت مرحوم از سال ۱۳۸۹ با شکایت های متعدد، دعاوی مختلفی با عناوین: الزام به تنظیم سند، الزام به تفکیک زمین با احتساب خسارات قانونی، الزام به انتقال رسمی ملک، مطالبه خسارت و .... نمودند که در نهایت در سال ۱۴۰۱ پنج نوبت دعاوی مختلف ایشان با مستندات موجود برای حقوق شهر و مردم توسط اداره حقوقی این منطقه به نفع شهرداری به اتمام رسید و از تضییع ۴۰ میلیارد تومان حقوق عمومی جلوگیری شد.

موسوی تاکید کرد:ضمن همکاری با مراجع قضایی و نهادهای نظارتی ،در راستای تامین حقوق عامه، با جدیت وحساسیت و هوشمندی مانع از تضییع منافع شهروندان خواهیم شد.