به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هادی حق بین ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با تکمیل این 2 پروژه، ظرفیت لازم برای پارک نزدیک به 1000 دستگاه خودرو در مناطق پرتراکم پایتخت فراهم می شود.

وی با بیان آنکه کمبود قابل توجه فضای پارک خودرو، زمینه ساز بروز آسیب های مختلف اجتماعی و به ویژه ایجاد گره های ترافیکی است، یادآور شد: سازمان عمرانی مناطق در تلاش است تا ضمن حفظ کیفیت و استانداردهای لازم، پروژه های موجود در این حوزه را با سرعت بالا تکمیل کند. از این رو در نظر داریم با اضافه کردن ظرفیت پارک یک هزار دستگاه خودرو در قالب افتتاح دو پروژه پارکینگ امیرکبیر و پارکینگ مینابی، زمینه ساز بهبود کیفیت سطح زندگی شهروندان در مناطق 14 و 15 باشیم.  

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، با اشاره به اینکه پارکینگ مینابی با هدف تامین فضای پارک خودروها جهت استفاده اهالی محله اتابک، پارکینگ امام زاده ملک خاتون (س) و مجتمع امام رضا (ع) در حال احداث است، گفت: تا این لحظه عملیات اجرایی در زمینه اسکلت و نمای پروژه، دیوار چینی و تاسیسات برقی و مکانیکی به پایان رسیده است.

وی در خصوص آخرین اقدامات در حال اجرا در این پروژه به عملیات اجرای تاسیسات اطفای حریق و دیوار چینی طبقه همکف و منفی یک اشاره کرد و گفت: سیمانکاری داخل طبقات پارکینگ آغاز شده و در حال تکمیل این بخش از کار هستیم.